Savivaldybės administracija siūlo darbą Socialinių reikalų skyriaus Socialinių išmokų poskyrio vyresniajam socialinių išmokų specialistui
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą.
2. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos nutarimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, reikalingais priskirtoms funkcijoms vykdyti.
3. Gebėti savarankiškai planuoti savo veiklą, mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas.
4. Mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programomis).
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. priima prašymus ir dokumentus piniginei socialinei paramai, valstybės paramai, kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti, įmokų ir palūkanų apmokėjimui gauti pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, periodinėms pašalpoms pagal Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašą, išmokoms pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą, socialinei paramai mokiniams pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą gauti, būsto nuomos mokesčio dalies kompensacijoms mokėti pagal Lietuvos Respublikos paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatymą, 0,2 MGL dydžio išmokai neįgaliajam gauti pagal Išmokų neįgaliesiems mokėjimo tvarkos aprašą;
2. skyriaus vedėjo nustatyta tvarka priima iš asmenų reikalingus šio aprašymo 4.1 papunktyje išvardytai piniginei socialinei paramai skirti, mokėti ir nepiniginei socialinei paramai teikti dokumentus, ruošia paramos gavėjų bylas ir apskaitos dokumentus;
3. veda duomenis į Socialinių išmokų apskaitos informacinę sistemą „Parama“ ir Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS) ir naudodamasis nurodytomis sistemomis rengia sprendimus skirti ir mokėti, perskaičiuoti, sustabdyti ar nutraukti 4.1 papunktyje išvardintas socialinės paramos rūšis;
4. vykdo socialinių išmokų ir kompensacijų skyrimo Socialinių išmokų apskaitos informacinėje sistemoje „Parama“ ir Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) išankstinę finansų kontrolę;
5. tvirtina asmenų pateiktų dokumentų kopijas;
6. teikia skyriaus vyriausiojo buhalterio prašymu raštiškus ir žodinius paaiškinimus, reikalingus ūkinių operacijų teisėtumui pagrįsti;
7. informuoja socialinės paramos gavėją apie susidariusią permoką ir pareigą ją grąžinti, gavėjui nesutikus, inicijuoja išieškojimą įstatymų nustatyta tvarka;
8. teikia informaciją asmenims piniginės ir nepiniginės socialinės paramos klausimais;
9. rengia paklausimus, atsakymus, pažymas fiziniams ir juridiniams asmenims piniginės ir nepiniginės socialinės paramos klausimais;
10. kiekvieną mėnesį vyriausiajam socialinių išmokų specialistui pateikia ataskaitas apie atliktą darbą;
11. tvarko piniginės ir nepiniginės socialinės paramos gavėjų bylų archyvą;
12. pavaduoja kitą vyresnįjį socialinių išmokų specialistą;
13. vykdo kitus poskyrio ir skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su atliekamomis funkcijomis, poskyrio ir skyriaus veikla.
Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą.
2. Gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką.
Dokumentus, nurodant aplikuojamą poziciją, iki 2022 m. gegužės 10 d. siųsti el. paštu audre.grainiene@panevezys.lt, telefonas pasiteirauti (8 45) 501 279, Socialinių reikalų skyriaus vedėja Audrė Grainienė.
Darbo užmokestis bus nustatomas vadovaujantis Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu, atsižvelgiant į profesinio darbo patirtį (galimas pastoviosios dalies koeficientas pareiginės algos baziniais dydžiais 6,9–7,4).